Результаты поиска
|
|
pvc1 |
Дата: Пн, 19 Дек 2016, 22:47 | Сообщение #6811 | Тема: Эмуляторы для PS2 |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
я Dreamspec в свое время запускал, но строго с сд диска, правда с управлением были проблемы, там где нужна клава
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Пн, 19 Дек 2016, 22:57 | Сообщение #6812 | Тема: Сборник приложений для PS3 |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
Разработчик Joonie86 выпустил экспериментальную версию пейлоада Cobra 7.32
Цитата MiralaTijera's rif/edat bypass patches added for both DEBUG and RETAIL VSH. I commented all the broken patches so now the only c00 games will launch as full, previous patches would try to run any PSN contents then return with 800 error or black screen, but now non-c00 games will ask for activation instead which I think it's a lot cleaner until we find the ultimate way to bypass all types of PSN contents. Please follow this thread for more information https://www.psx-place.com/threads....3 if you're on CEX mode, please rename stage2.cex release to stage2.cex and overwrite stage2.cex inside dev_blind/rebug/cobra/ if you're on DEX mode, please rename stage2.dex release to stage2.dex and overwrite stage2.cex inside dev_blind/rebug/cobra/ for Developers !!!!!!!! debug payload can be used instead of release payload WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!! DO NOT USE DEX PAYLOAD ON CEX and vice versa.. it will cause semi brick on NOR models and hard brick on NAND models. Скачать:
* Cobra 7.32 by Joonie86
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Вт, 20 Дек 2016, 16:14 | Сообщение #6813 | Тема: Сборник программ для ПК |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
DS4Lib v1.0 -библиотека на Linux для управления DualShock 4 через USB
Цитата Add Touchpad tracking
Функции:
All functions are in ds4.h. Include this file to your proyect to be able to use DS4Lib.
- DS4_CONTROLLER * ini_DS4();
- int free_DS4(DS4_CONTROLLER * ds4);
- int button_pressed(DS4_CONTROLLER * ds4, int Button);
- int ds4_update_status(DS4_CONTROLLER * ds4, char * data);
- int ds4_print_status(DS4_CONTROLLER * ds4);
- int ds4_get_joyL_hor(DS4_CONTROLLER * ds4);
- int ds4_get_joyL_ver(DS4_CONTROLLER * ds4);
- int ds4_get_joyR_hor(DS4_CONTROLLER * ds4);
- int ds4_get_joyR_ver(DS4_CONTROLLER * ds4);
- int ds4_get_tpad_coord(DS4_CONTROLLER * ds4);*
Github проекта: https://github.com/j0lama/DS4Lib
Скачать:
* DS4Lib v1.0
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Ср, 21 Дек 2016, 15:06 | Сообщение #6814 | Тема: VITAldent [v0.7.4] |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
v0.5
Цитата Original: - More accurate model detection for PTEL and PDEL models.
- Includes fself compression. (Please switch to Taihen)
- Displays values in their respectful colored category (example red star = red values, just like 3DSident)
- Detects whether the model supports 3G/WiFi.
- Display battery charging status.
- Now uses any key to exit the app (just like 3DSident)
GUI: - Includes all of the above except doesn't use any key to exit.
- Added a minimal customization option to change the font color. (please update your ux0:/data/VID000016 folder)
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Ср, 21 Дек 2016, 22:12 | Сообщение #6815 | Тема: 12 Декабрьских предложений 2016 |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
Предложение №11
Watch Dogs 2 — Deluxe Edition Было 4399 руб., стало 2499 руб.
Watch Dogs 2 — Gold Edition Было 6199 руб., стало 4699 руб.
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Ср, 21 Дек 2016, 22:17 | Сообщение #6816 | Тема: Hd или full hd? |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
на 32 дюймах без разницы 720 и 1080, только гурманы смогут отличить
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Чт, 22 Дек 2016, 14:42 | Сообщение #6817 | Тема: HENkaku [R11]/taiHENkaku [v0.12] |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
эксплойт каждый раз после полного выключения надо активировать, после замены карты вита делает какие то свои системные дела при включении, но это ни на что не влияет
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Чт, 22 Дек 2016, 15:13 | Сообщение #6818 | Тема: VitaShell v2.05 mod |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
VitaShell 1.43 Modified by BenMitnicK - мод VitaShell
Цитата Adding the pic0 to the launch of the application Added background image random "10 max" Скачать:
* VitaShell_1.43_Modified
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Пт, 23 Дек 2016, 16:49 | Сообщение #6819 | Тема: HENkaku [R11]/taiHENkaku [v0.12] |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
игры останутся те, что на вставленной карте памяти
|
|
| |
pvc1 |
Дата: Пт, 23 Дек 2016, 16:55 | Сообщение #6820 | Тема: UAE4all (Amiga 500/1200) v2.10 |
Высшая материя
Сообщений: 11193
|
UAE4All Mod v1.23
Цитата 1.23 - added analog joystick deadzone setting
- implemented autocentering to fix mouse pointer drift on some Vitas. Centering happens on program start and whenever the menu is opened
- START+DPAD left/right for quick switching between different zoomed screenmodes, useful for games like Chaos Engine. Use START+DPAD up/down to center screen after quick switching.
1.22 - fixed broken analog mouse control dead zone and improved mouse analog sensitivity
1.21 - moved shader config to display menu
1.20: - added analog mouse support with menu option to choose left or right stick for mouse control
- new menu items in misc menu: shader choice (default: sharp_bilinear_simple) choice which analog stick to use for mouse
- disabled broken gp2x stylus mode and mouse emu mode
- L/R are mouse buttons now
- screen movement switched from L+R+DPAD to START+DPAD
- START does not switch input modes anymore (mouse is always enabled)
- updated Readme.txt with new Vita control scheme
- fixed misc menu entries for shader and analog mouse
- custom controls menu is now more snappy
|
|
| |